uppdatering om mitt liv!

Ja det var ju ett tag sen jag bloggade, sen senast så har jag hunnit med två besök hos naprapaten (oerhört smärtsamt skall tilläggas), fallit för trycket och köpt en iPhone 4 (den vita såklart ;) ), sagt upp mig på telefonförsäljarjobbet, skrivit in mig på arbetsförmedlingen OCH fått nytt jobb xD helt sinnes jag vet!

Så jag tror att livet börjar ordna upp sig igen efter en längre period av ångest. Detta nya jobbet som jag talar om är på ett bemanningsföretag som städar åt både privatpersoner och företag. Ska bli skönt att få jobba lite mer fysiskt kan jag säga!! så jäkla le på att bara sitta och glo på en dataskärm med lurar över öronen :S Men som sagt livet känns relativt bra nu :), lite småsaker bara som jag retar mig på, men det är sånt som ordnar sig.

Plus att det känns som att sommaren är här för att stanna (?!!) eller ja, det lär ju inte snöa mer iaf :P

Igår var jag och kollade på esteternas slutföreställning, så jäkla bra! kände att jag saknade estet lite där :/ träffade lite gamla lärare och så.

För övrigt är det ju fredag idag och det är ju aldrig fel! ska umgås med min pojk i eftermiddag/kväll, känns som evigheter sen.... fast det var ju egentligen bara några dagar sen.... aja och imorrn ska jag provsminka en tjej som jag ska sminka på balen och sen är det 20-årsfest för Camilla´, får se om jag går på den, känner mig lite halvrisig.

 Min nya älskling <3

 Elinor oh jag steker i hamnen i v-vik

 Sofie var här och vi promenerade till sjön


Aja, funderar på om man borde blogga mer? strunt samma nu ska jag fixa och dona lite här hemma och sen leva resten av mitt liv framför TV:n tittandes på lost xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0