varm-kall-varm-kall-varm

ungefär så känner jag mig idag :S ena stunden känns det relativt bra och andra sekunden så är febern tillbaka och jag svettas som ett litet as!!! Tydligen så har inte denhär sjukdomen tänkt lämna mig än :(

Ringde till min chef nyss och diskuterade läget om mitt nuvarande hälsotillstånd (=feber som inte vill lämna min kropp) så nu ska jag tydligen knarka panodil dygnet runt så ska det tydligen bli bättre xD aja, har man inte provat så vet man ju inte, så ska ta och trycka i mig två panodil nu på direkten! är jag inte bättre imorrn så gråter jag nog en skvätt!

För övrigt så är min älskade katta sjuk också :S eller inte sjuk, hon har skadat sig så hon kan inte gå så bra, hon låg och blodade ner min lakarn imorse för hon har tydligen ett sår på benet :S inte särskillt fresch att vakna till kan jag lova! Så imorrn blir det ett besök hos veterinären i Gamleby, hon blir berest den där katten, så ofta som hon skadar sig! lillan <3

 Klätterkatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0