trött dag

Igår vart riktigt trevligt! drack lite vin hemma hos Emelie senare joinade även Jacob och hans polare :) tog en taxi ner till palle vid 11 typ där vi dansade så mkt så både Emelie och jag hade ont i fötterna när vi vaknade imorse xD klacksor är ingen höjdare i längden asså :S Och idag har jag inte mått bra kan jag säga! hade ju egentligen feber igår, men jag valde ju att ignorera det då, kan säga att jag får betala priset för det idag! Haft en jääkla huvudvärk hela dagen och mått allmänt pissigt :( har även feber (för ovanlighetens skull liksom) funderar på om det är läga att besöka en läkare snart... kan inte vara normalt att gå omkring och ha feber i flera veckor :S

Nått som är positivt idag är att min älskling kommer hit en stund om typ en timma :D :D han och hans bror skulle till Hultsfred och köpa en bil (tror jag) så då skulle han komma hit! *lycklig*

Ska väl försöka mig på jobbet imorrn om inte
 febern har gått upp mer :P

puss och kram skumbanan!

Kommentarer
Postat av: Ema

sv: ja, de där ugglorna verkar ju va en trend just nu :) snyggt är det!



förresten vill jag bara säga till dig att vad är det för katt jag köpt av er, haha. han beter sig ju mer som en hund! han är riktigt skev den där lille killen, men söt ^^

2011-03-14 @ 20:16:32
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Anonym

Verkligen! Känns mer äkta på nått vis tycker jag. :)

2011-03-15 @ 22:09:28
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: ELINOR

Sv. Ja, men de är ju din förtjänst att jag blir så för du får mig att gå till en duktig frisör :P

2011-03-17 @ 07:59:09
URL: http://elinorstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0