Tar tillbaka det jag skrev igår...

Febern har INTE gått ner! Jag gick ju som sagt till jobbet igårkväll, mådde väl helt okej första passet men sålde skitdåligt. Sen andra passet så började jag känna mig rätt sliten men sålde rätt bra, men sen sista passet så började jag känna mig väldigt skum. Jag visste inte riktigt vad jag pratade om och började typ sluddra fram orden i telefon :S insåg att jag hade feber, så jag fick avbryta passet när det bara var 40 min kvar, men jag pallade inte mer helt enkelt! Började skaka i hela kroppen och kände mig helt svimfärdig. Usch och fy och blääää! Så det blir väl att vara hemma och ta det lugnt ikväll då :/ så jäkla drygt! kände att jag hade saknat min knäppa arbetskollegor massooor! aja, fick ju träffa dom ett par timmar igår iaf :)

Jag skulle egentligen ha åkt och hälsat på min kusin och deras lilla bebis idag, men det går ju inte nu när jag är febrig igen :( men hon skickade en fin bild på det lilla livet iaf :)

Måste bli frisk tills imorrnkväll för då ska jag och Emlan partaaa! och det går ju inte om man har feber ju! så nu ska jag vila järnet :P

Skall även nämnas att jag saknar min pojke sjukt mkt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0