ont i halsen

Viruset har nu muterat och det har börjar svida som ett as i halsen! svider när jag andas och när jag dricker... inte så jäkla mysigt faktiskt :S så det har ju inte gått överdrivet bra att sova inatt heller. Trodde dock att febern hade gett sig men den är nu officiellt tillbaka igen, HUZZAAAH (not...). Igår kom min älskling hit och vi kollade på film och snackade massooor tills jag mådde pissdåligt och var tvungen att gå och lägga mig xD han sov inte över då jag inte pallar ha nån inpå mig när jag är sjuk och har feber :S tråkigt... Inte så bra om han skulle bli sjuk nu heller då han har har massa slutprov och shit i skolan.

Jag är faktiskt rätt så lycklig nu trots min envisa förkylning, för Rasmus flyttar hem till Västervik igen om två veckor!! :D ska bli så sjukt skönt att slippa va ifrån honom så jäkla länge! han kommer dock jobba mkt i andra städer men det blir inte på långa vägar så långa perioder som det har varit nu när han gått i skolan i Gbg och Örebro innan det. Så förhoppningsvis så kanske vi även kan flytta ihop innom en inte allt för avlägsen framtid :)

Men att nu ska jag ta mig någe att äta, inte för att matlusten är någe att tala om men äta bör man annars dör man!

byeeee


 En väldigt gammal puss-bild xD lite har vi nog förändrats tror jag.... Men jag är lika kär nu som jag var då! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0