måndag igen

Jahopp så var det måndag igen! Denna veckan jobbar jag kväll så har hela dagarna lediga att hitta på roliga saker (woow), dock är jag fortfarande inte frisk, men det är iaf bättre idag så det går ju åt rätt håll kan man säga :) Har fortfarande feber men halsen är mkt bättre!

Känner att jag måste göra upp en plan hur jag ska kunna överleva ca 3 veckor utan Rasmus... måste hålla mig sysselsatt så jag inte tänker på honom för mkt.

Ser sjukt mkt fram emot att åka till Uppsala till min kära vän Jennifer :D dock leder det till att jag måste vänta ännu längre på att få träffa Rasmus... hatar när man måste välja det ena eller andra! Men i detta fallet går faktiskt Jennifer före då jag nästan aldrig träffar henne <3  :) Åh vad mysigt det kommer bli!

 
HAHA! Jennifer och jag på nån skolavslutning i Gunnebo :P fasen vad tuff jag var med magtröja och jeansjacka! xD

Aja nu ska jag gå ut och leta efter katten, det ryktas att hon har skadat sig igen.... kattskrälle! att hon inte kan vara LITE försiktigt! vet inte hur många ggr vi har varit med henne till vetrinären för att hon varit klantig och skada sig... 

puss och kraaaaam <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0