äntligen!!

Äntligen har febern vänt! känns som att komma ut ur en dimma xD riktigt nere är den väl inte än, men detta kan jag leva med känner jag :)

Min gamla barndomsvän Camilla har börjar på säljkurs på mitt jobb med så vi kan samåka till stan då hon bor i Gunnebo :D ska bli riktigt skojigt att få snacka lite med henne igen faktiskt :)

Idag har jag även fått ett brev från västerviks äldreomsorg att jag är kallad på arbetsintervju xD hahaha! skrattretande! skickade in en ansöka i höstas, och NU hör dom av sig! aja, får se om jag gå på intervjun, kan ju vara bra med lite extraknäck så man tjänar lite exta pengar i sommar. Dock har jag ångest inför gamlingar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0