take me home country roads

Idag är jag hemma i skogen igen <3 love it! Har inte gjort så fasligt mkt idag, plockat lite i mitt rum och betalat räkningar, umgåtts med mammi :) färgade hennes hår förut. Ska väl klippa henne också var tanken, får se om jag pallar xD kände att jag blev trött nu. Ikväll blir det tacopaj <3 MUMS! ska ta mig en låång varm dusch med, raka benen och allmänt fräscha till mig! sånt som man inte pallar på vardagarna.



Tror min katta harsaknat mig denna veckan :P hon var så sjuuukt gosig när jag kom hem, mysan <3 gosade med henne i en hel jäkla halvtimma tror jag xD



höhö xD



Jag säger bara kolla plufskinderna xD Soya är en stördkatt, men jag älskar henne iaf!

hade gööött ikväll allehhoopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0