opepp

Igårkväll var det en jävla skitkväll på jobbet!! :S usch... Jag var aspepp första passet men sen när man fått femtielva surgubbar/kärringar så börjar den där peppen försvinna.... Jag vet att man inte ska skylla på kunderna men... Ne så var lagom sur när jag kom hem. Och det hänger i idag med känner jag :S inte bra.

Imorse drömde jag en så fruktansvärt sjuk dröm :S drömde att jag och mamma åkte bil genom Verkebäck och vi skulle ta en "genväg" över en brygga, men så tog bryggan slut plötsligt och mamma skulle vända bilen och backar rakt ner i viken!! fy FAN vad hemskt det var! var skitsvårt att få upp bildörren i vattnet men lyckades till slut och kunde simma iland! Usch vilken psykisk dröm :S
Man blir liksom som bedövad i skallen av sånnadär drömmar. Känner mig helt jävla apatisk idag. Saknar Rasmus så det gör ont i mig asså! Hade vart trevligt att ha han hemma och bara gosa in sig i hans famn <3 glömma allt skit.

Får väl se om jag lyckas peppa upp mig inför jobbet ikväll då. Ska nog göra mig lite pannkakor till lunch idag :) det blir najs.

Hoppas alla ha en bättre dag än vad jag har idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0