Nyår :D

En RIKTIGT lyckad nyårsafton må jag säga! inleddes med styling och sånt fix hemma hos Evelyn för att sen förpassa oss hem till Tom och Emilie. Rasmus mådde fortfarande inte på topp men han kom en sväng till maten iaf :) och vilken mat sen!!! seriöst det GODASTE jag ätit på år och dar! Emilie ska ha en stor eloge för sjukt god mat! wellington, potatisgratäng och rödvinsås samt sallad till det. Tanken var att vi skulle göra en äpplekaka till efterrätt men alla var så jäkla mätta i flera timmar så vi skippade det xD



Tom och jag med nyårshattarna :D



Jonne och Evelyn är nyårsfina :)



Jonne och Rasmus i djup diskussion vid middagsbordet



Emilie intar vin



Tom och jag, något överförfriskade kanske? xD



Hela gänget, utom Emilie som tar bilden



Tolvslaget! HAPPY NEW YEAAAAR!!! :D

Hoppas att ni alla hade en lika lyckad nyårsafton som jag!
sov förövrigt skönt som fasen på Toms soffa xD

bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0