mitt nya liv börjar imorgon

Imorgon börjar mitt nya och hälsosammare liv :D ska börja träna igen på träningsvärk1 i stan. Så imorrn blir det afrodans, har aldrig prövat det förut så hoppas på att det blir kul. Jag känner att jag måste införskaffa mig lite nya träningskläder när jag får lön. Man vill ju va snygg på gymmet med liksom ;)
Det är prova på-veckor nu på träningsvärk1 så jag tycker att alla ska röra på sina feta arslen och ta sig dit ;) det är ju gratis för fasen! sheman finns på hemsidan om nån känner sig manad.



För övrigt börjar en ny jobbvecka imorrn, då är det dagtid som gäller! kommer bli najs  :) så Rasmus och jag kommer förhoppningsvis inte gå om varandra lika mkt. Han åker till Gbg idag och kommer hem imorrn kväll eller tisdag kväll xD så jag behöver inte vara utan honom så speciellt länge direkt.

Jennifer kommer hit snart och umgås lite, hon åker till´baka till Uppsala imorrn så det blir sista ggn vi ses nu på ett par månader :(

aja, nu ska jag förpassa mig till köket, mamma lagar porterstek :D HÄRLIGT!

see you lateeer !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0