Heldag med älskling <3

Igår spenderade jag hela dagen med min älskling, vilket inte inträffar speciellt ofta! mkt mysigt skall tilläggas. Tog en rejäl sovmorgon till att börja med och gick upp och åt frukost tillsammans (som vi inte heller gjort på några månader). Vädret var ju även det på topp så vi tog oss en promenad i solskenet :) så jäkla härligt!



Mamma var med på promenaden så hon fick agera lite fotograf.



Seriöst posande vid granhult-skylten. Mammas kommentar till Rasmus "jahaa du Rasmus här in på denhär vägen bodde Angelicas anfäder!"



Pussbild i vintervädret <3 fasen vad jag älsker den där karln! mysboll <3

Iaf sen när vi promenerat hem igen så tog vi bilen in till stan och lagade mat och typ däckade i soffan av matkoma xD. Sen var Rasmus tvungen att hjälpa sin pappa med nått så då när han var iväg så var jag ungefär universums bästa flickvän och städade HELA lägenheten åt honom! Så han slapp det det lilla livet ;P

Sen åkte vi hem till mig och kollade på solsidan och sen gick vi och la oss :) Mycket mysig dag! får ta vara på sånnahär dagar, händer inte så ofta direkt...

Imorse åkte pöjken iväg till Katrineholm där han ska vara hela veckan och plugga. Så det blir ensamt i sängen igen :( men det är ju ingen lägre period så tror jag ska överleva ;)

Aja nu ska jag joina pappa i vardagsrummet med släktforskningen! Jägarns intressant måste erkännas!

seeee youuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0