En dag med familjen Magnusson

Igår (lördag) var en mycket trevlig dag :D. Tom kom hit och hjälpte pappa med garderoberna uppe. Även mormor och Sten kom hit ett par timmar och vi gjorde våfflor och hade det allmänt trevligt. Tom stannade även och åt mat, mamma hade gjort nån chiligryta med konstiga ingredienser exempelvis öl och cacao? xD men riktigt gott blev det!

Innan maten tände jag egenhändigt en asbra brasa i öppna spisen, vid vilken jag placerade mig med en breezer och en skål med ostbågar :D det kallar jag livskvalité! nästan så jag somnade till lite xD



Detta säger man väl inte nej till? ;P myyys!



Far och son tar en vätskepaus i jobbet !


En mycket lyckad lördag med min störda mysiga familj! brorsan var lagom rund om foten när mamma körde hem han xD "ANGELICA!!! HÖÖÖÖÖÖÖJJJ!!!!"

Imorrn är det måndag och en ny jobbvecka :) det blir najs! skönt att jobba dag. Och min älskling kommer hem imorrn med, kan inte bli bättre :)

hade gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0