en bättre dag

det har gått usch-dåligt på jobbet dom senaste dagarna, men idag tror jag minsann det har vänt! :D sålde iaf :) dock så misstänker jag skarpt att jag lyckats prata sönder min hals :S vaknade inatt av att halsen värkte så jag visste knappt var jag skulle ta vägen!! var väl något bättre när jag vaknade på morgonen, så har gått på bafucin hela dagen för att bedöva halsaset. Hoppas på att den har läkt tills imorrn. Imorrn är det fredag! och fredagar gillar vi :D dresscode på jobbet och det är alltid trevligt :) snygga försäljare är det bästa jag vet ;) höhö.

men iaf, det är väl bäst jag pallrar mig i säng, hoppas jag får mig min skönhetssömn inatt för jag känner att jag behöver den!!

Nattiii <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0