dålig uppdatering

Känner att jag vart rätt dålig på att uppdatera min kära lilla blogg. Har blivit lite så nu när man jobbar hela dagarna så vill man göra annat än att sitta framför datorn när man kommer hem :P eftersom det är ungefär det jag gör hela dagarna på jobbet. Och på tal om jobbet så har denna veckan varit mkt upp och ner! började skitdåligt verkligen :S I måndags var det exakt ett år sen farmor gick bort... och jag blev nog mer ledsen än jag hade väntat mig, vilket syntes på mina försäljningssiffror... även tisdagen gick dåligt. Men på onsdagen vände det :D och slutade arbetsveckan riktigt bra i fredags!

Har även tagit tag i mitt liv och börjat träna igen :D Var på affrodans i måndgas vilket var sjukt kul! och i onsdags var jag och Elinor på core. Och fy HELVETE vilken träningsvärk jag fick efter det :S uscha, kunde ju knappt gå xD men det är ju najs på ett sätt iofs. Känns att man gjort nått :P

Så nu sitter jag hemma i skogen igen efter att ha bott i stan hos Rasmus hela veckan. Ska nog bo hemma i veckan som kommer, jobbar kväll nämligen och så är inte Rasmus hemma så det blir ensamt i lägenheten annars. Har även blivit medbjuden till Danmark i februari av familjen Ingbrand så ska bara kolla med jobbet om det kan gå för sig :) trevlans.

Fasen vad jag längtar till lön nu assååå! är sjukt fattig xD

men att nu ska jag väl ta och nörda lite bloggar :P

see yaaauuu !



Btw, längtar sjukt mkt tills man får se dessa små mysiga krokusar ploppa upp ur marken, vår <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0