back to work!

igår var jag på jobbet igen :D det var najs att träffa gänget igen, annars gick det skitdåligt :/ hade så sjuukt ont i nacken/ryggen/huvet så det gick inte så bra. Trevligt dock att mina kära vän Elinor har börjat på säljkursen :) hon är så duktig så!
Idag börjar det bli lite bättre i nacken iaf :) men sov inte speciellt bra inatt, gör ju ont i nacken så fort jag rör på mig ungefär. Det är så ROLIGT att det ska göra ont på mig hela jävla tiden över jävla allt! älskvärt... not!

Så att nu sitter jag hos Rasmus, han är på jobbet. Det är lite drygt nu när jag jobbar kväll att när han slutar jobba så börjar jag jobba :S och när jag kommer hem på kvällen är jag svintrött oftast.

Iaf, funderar på om jag ska ringa pappa och fråga om han vill äta lunch med mig :) sen vet jag inte vad jag ska göra idag... typ kolla på film.

see YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0