vårtecken!!!

Detta gjorde mig RIKTIGT glad idag :D



För ett otränat öga kan dessa små fillurer inte se så mkt ut för världen, MEN det är faktiskt små små små KROKUSAR! BLOMMOR!!! :D :D :D det finns hopp trots allt, det kommer bli vår!

Så nu sitter jag här och lyssnar på beach boys och tänker sommriga tankar :P Ikväll kommer min älskling hem med, livet börjar se lite ljusare ut :)

Ska dra mig en solning på solpoolen med tror jag. Måste göra positiva saker nu så att jag blir glad och pepp på livet igen.

see yoouuu <3

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh va härligt det ser ut :) Helt underbart att våren inte är längre bort än så :D

2011-02-04 @ 13:05:44
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0