Trött på allt!

Fy helvete vad down jag känner mig idag! det har gått åt helvete på jobbet sen i måndags, eller dte gick väl inte överdrivet bra förra veckan heller, men då var jag ändå fortfarande glad. Nu är jag bara arg/ledsen/irriterad/bitter ect. Jag är så förbannat jävla trött på att rabbla samma visa dag ut och dag in så det är läskigt! Och jag gillar ändå mitt jobb! det är inte så att jag vantrivs, inte alls, meeen nått har fan hänt med mitt psyke :S jag orkar liksom inte med folk som skriker i örat på en eller som bara lägger på luren i örat, DET GÖR MAN VÄL INTE??!!!! det hör väl till vanligt hyffs och uppfostran att man säger "nej tack, ha en trevlig dag". Jag behöver ett break så att jag kan ladda om batterierna och komma igen ordentligt, för så som det är nu är ohållbart! GAH!

Plus att jag saknar Jennifer så att det nästan gör fysiskt ont :S Vi pratade i telefon igår :) det känns så himla bra att prata med nån som verkligen förstår sig på en och som tar sig tid att lyssna ordentligt på en. Ska se över min ekonomi och se om jag kan investera i en resa till Uppsala inom en snar framtid. Det behövs! både för att få träffa Jennifer och för att få komma bort från denhär jävla stan ett tag.

Nått annat jag är trött på så är det denhär JÄVLA vintern!! Det är så sjukt jävla hat ute så man kan ju fan inte gå utan att slå ihjäl sig :S INTE OKEJ! Vet inte hur många ggr jag halkade idag. Sen så har det ju hänt med min fot/mitt ben så jag har skitont, antagligen så har jag felbelastat foten när jag gått pga av halkan. Verkligen älskvärt<3 INTE! GAAAH! jag är så sjukt jäkla irriterad och störd på ALLT känner jag!



Jag vill att det ska bli vår NU! så man kan gå ut med bara en snygg litenskinnjacka utan att frysa arslet av sig! Denna bilden är sen påsk förra året, då var det riktigt härligt vårväder, varmt och skönt. Jag älskar påsken! Då är allt på väg åt rätt håll så att säga, det blir bara varmare och varmare för var dag som går, man får äta god påskmat och allt är gult och fint!

SÅDÄR nu har jag gnällt färdigt xD eller, jag kan ju säga att jag saknar Rasmus också så är gnället fulländat!

Imorrn tar jag nog en dag ledigt och bara försöker slappna av och peppa upp mig igen, behöver tänka över mitt live lite.

Jag känner att detta blev ett väldigt långt och väldigt negativt inlägg, men det får ni leva med! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0