söndag

Söndagar är inte riktigt min grej tror jag. Är så jäkla trött och apatisk :S vet liksom inte riktigt vad jag ska göra. Det är sånnahär dagar som man ska ha en tv-serie att nöta. Skulle beställa hem säsong 2 av OC idag men tror ni att den fanns? NEPP! tillfälligt slut.... WÄH! jag blir galen på sånt! Ingen aning om vad jag ska göra idag. Ska väl ha lite myskväll med älsklingen ikväll och kolla på film och så, men tills dess vet jag inte... typ läsa lite kanske? ladda upp för en ny arbetsvecka typ :P

 

Lägger upp en mkt rolig bild på pappa och hans kusin Peter när dom var små, så jäkla gulliga! Kolla pappas inlevelse när han läser om Kalle Bävers hemligheter!!! xD

Kommentarer
Postat av: Ema

sv: väldigt starkt ha-begär! de kommer bli mina favoriter tror jag.

2011-02-27 @ 21:31:07
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jätte fin bild! Gillar verkligen gamla bilder. :) Mamma har så många fina på morfar och hans syskon. :)

2011-03-15 @ 17:24:44
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0