nya tag!

Hade en rätt rejäl svacka förra veckan :S usch vad sämst jag mådde i mitt lilla psyke! MEN nu är det bättre :) har umgåtts med mitt hjärta i helgen och försökt sysselsätta mig med saker som gör mig glad.

Igår var jag och Rasmus på briggen och käkade god mat :) sen gick vi hem och barre mös hele kvällen/natten. Det var typ vårt lilla alla hjärtans dagfirande. Vi tog det igår för han är inte hemma imorrn. Jag hade knåpat ihop ett litet kort till han och köpt äckliga geléhjärtan :P är jag världens bästa flickvän eller vad? xD

Var ju hos frisören i torsdags med och färgade och klippte håret :D blev massa fint. Planen är ju att jag ska spara till långt hår, så klippte inte så mkt men lite förändring blev det allt.



På fredag drar jag till Danmark med Rasmus och hans familj, det blir skönt att komma bort lite :)

Imorrn är det nya tag på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0