jag har ett problem...

Jag äger ingen bikini som är större än ett frimärke :S då jag bara brukar avända bikini när jag solar och badar vid Hällsjön hemma, där det inte är en käft xD Och nu ska jag ju till Danmark med Rasmus och hans familj, och vi skulle bada på nått badhus, och då är det kanske bra att ha en bikini som täcker röven! får väl se om jag hittar nått i Danmark annars får jag köra på min lilla frimärksbikini och leva med att jag då visat upp mig i en bikini som består av tre tygbitar och lite snören för massa danskar plus hela min pojkväns familj... Jippie!....

För övrigt går det riktigt bra på jobbet nu och alla säljer som galningar! :D så jag ska nog härda ut en dag till ;P så blir det långledigt sen!

hade gööött :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0