imorrn bär det av!

Imorrn bär det av till Danmark med Rasmus och familjen Ingbrand! ska bli sjukt najs :D Jag har ägnat den senaste timman åt att packa väskan, jag förstår inte hur det kan bli så mkt grejer? använder jag verkligen allt detta dagligen? tydligen... iaf så ska vi ju vara borta i 3 nätter så det blir ju gånger tre allting liksom, och så måste man ju gardera sig för oförutsedda händelser, man vet ju aldrig vad man kan behöva för kläder? stört....

Imorrn åker vi kl 04:30 så måste ju gå upp innan 04:00!!! hu... men det är lugnt, ska ju typ gå upp, äta lite yoghurt(eller nått annat som man inte behöver tugga), borsta tänder, ta på mig kläder och gå ut i bilen och fortsätta sova xD får INTE glömma kudde!!

Något som är negativt idag är att det känns som att jag håller på att bli förkyld :S inte riktigt okej, hoppas på att det inte blir värre än såhär nu bara.

aja, see you när jag kommer hem från Danmark om jag inte kommer åt nån dator innan dess!

bye <3

Kommentarer
Postat av: Ema

sv: haha, ja de kan va goa när de vill iaf ;D fast morris måste fan va världens knäppaste katt, han följer efter mig som en svans och gör konstiga ljud, haha. ja det blir man allt! :)

2011-02-17 @ 21:49:50
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0