Helgen :)

Hejsan dålig uppdatering! här kommer en liten summering av helgen som gått :)

Fredag

Var hemma från jobbet pga psykiska besvär. Åkte in till stan med mamma och solade på solpoolen :) fasen vad varmt det var i solariet denna gången, tog 18 minuter. Jag trodde jag hade bränt mig först för jag var typ helt flammig när jag kom ut ur solariet men det visade sig att jag bara var väldigt varm så det var därför jag såg röd ut xD. Så nu är jag wätt brun faktiskt :D känns uppfriskande.

Vi köpte med oss Thai-mat hem på eftermiddagen, så jäääkla gott! Rasmus kom hem också, vilket var mkt mysigt  <3 Vi gav oss på att baka en kladdkaka på kvällen, vilken blev aningens föör kladdig, eller snarare rinnig. Men god var den ju iaf xD



Mästerkocken Rasmus beundrar smeten. Så jäkla goooo :P

Lördag

På lördagen (igår) blev det serious shopping med mamma i v-vik! Var sjukt länge sen jag shoppade så det var väldigt uppfriskande. Man BLIR lycklig av att köpa saker som man vill ha!

Jag inhandlade:

  • leopardmönstrade crocker-jeans på JC
  • vit skjorta på vero moda
  • örhängen på vero moda
  • BH på H&M
  • Pyjamasbyxor på H&M
  • torrshampo på H&M

      samt att jag fick ett par strumpor på JC gratis för jag fick vänta så länge när dom skulle lägga upp byxorna :P det kallar jag service!




Sen på kvällen så drog Rasmus och jag Hem till Emelie och Jacob för att laga/käka middag och dricka vin. SÅ JÄKLA GOTT! Älgkött, klyftpotatis, sås och sallad :) det lyckades vi verkligen med kan jag säga! blir tårögd bara jag tänker på det nästan xD glass med maränger, chokladsås och strössel till efterrätt blev det med. En riktigt lyckad och trevlig kväll må jag säga.

Söndag (idag)

Jao imrose vaknade jag hemma hos Rasmus, mys<3 vi åt lite frukost och sen körde han hem mig. Så idag har jag städat mitt rum vilket var fruktansvärt välbehövligt!! Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra resten av dagen, slappa typ :P skulle behöva göra fotbad. Får se om Rasmus kommer ut sen också, alltid trevligt :) Men att jag tror jag ska läsa en god bok och ta ett fotbad, det låter som en bra plan en söndag som denna.

Imorrn ska jag försöka ge mig på jobbet igen... har fortfarande ångest men får försöka iaf :) saknar ju stördhuvena där lite ju xD ska nog träffa Elinor en sväng innan jobbet imorrn så hon får peppa upp mig lite.

Aja hade gött! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0