borde jag blogga på allvar?

Helt ärligt, borde man börja blogga på allvar? skulle någon verkligen läsa ens blogg? jag menar jag läser ganska många bloggar, och det känns som att det händer väldigt mkt i dessa människors liv, dom har alltid något att skriva om och folk läser det ju också! jag menar jag läser tex Kissies blogg nästan dagligen! inte för att jag tycker att hon är speciellt vettig människa, utan för att hennes liv är så sjukt annorlunda från mitt och det gör det ju intressant liksom. Läser även Kenzas blogg, hon är ju lite mer privat av sig och avslöjar inte så mkt som kissie, fast ändå är det kul att läsa hennes blogg... svårt det där. hur som haver så tror jag inte att jag skulle orka hålla i och blogga så pass regelbundet att det skulle bli nå bra att läsa. Plus att mitt liv är ganska ointressant. kan ju iofs uppdatera om hur mitt liv ser ut för närvarande: - Jag har flyttat ihop med min pojkvän i en lägenhet i Västervik (positivt) - Jag har ett jobb som knappt betalar hyra och mat (negativt) - Jag jobbar dock extra med direktmarknadsföring som kommer dra in sjukt mkt pengar när jag får mer rullning på det vilket är sjukt PEPPT!! :D (positivt) - Min pojkvän är nästan aldrig hemma så känns snarare som att jag bor själv (negativt) - Jag är för närvarande äckelförkyld så har inte kunnat jobba på en vecka (negativt) Låter inte så speciellt upphetsande eller hur? Men vad fasen nu ska vi inte vara negativa här! imorrn blir det jobb och möten så hoppas på att må bättre så att jag pallar dagen!

Kommentarer
Postat av: Ema

sv: ja, han är så himla söt kattfan :) men han piper/skriker/jamar KONSTANT, oavsett vad det är han vill så går han runt och skriker eller piper lite. är det också något som är ärvt? haha.

2011-08-08 @ 11:57:45
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0