vÅr!

Ja hörrnini! nu är det banne mig vår på riktigt :D äntligen bör väl tilläggas! Förra helgen var det ju påsk och allt, mkt trevligt :). Självaste påskafton spendarades hemma hos Tom och Emilie med massa trevligt folk. Självklart bjöds det på god påskmat och viss förtäring av alkohol föregick även ;P










Och påskdagen så övertalade jag älklingen att ta en dag ledigt
så den dagen spenderades mestadels på denna skönheten :P

 Snyggingen <3
Vi tog en tur ut till Gränsö och gick en mysig promenad i skogen och sen gick vi in på "Galet gott" på kulbacken och åt asgod mat :) och på kvällen gick vi på bio, "hur många lingon finns det i världen" såg vi. Den var asbra!!! grät floder kan jag säga xD.

Och annandag påsk var allmänt chill. Mamma och jag satt i solen och drack kaffe hela dagen typ xD stekigt! lite grillning blev det på kvällen också :) härligt med fint väder!!

 Min påsk-outfit :P

BYYYEEE!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0