mkt på G!!

Nu känns det som jag har mkt på g! fast innerst inne så är det nog inte så mkt xD har iaf ett jobb på G som förhoppningsvis kommer vara lite mer stimulerande än det jag har för närvarande. Kommer antagligen kunna ha båda jobben samtidigt också, vilket gillas skarpt då jag precis som alla andra är jävligt pengakåt xD, nejvars men det sitter ju aldrig fel med lite extra klirr i kassan :p

Har även kommit fram till att jag INTE ska söka några utbildningar till hösten! utan jag ska engagera mig i att jobba så mkt jag kan och tag tag i det där JÄVLA körkortet. Sen till hösten ska jag söka inredning och butiksdesign har även börjat fundera på att utbilda mig till mäklare :P så nått sånt ungefär ser planerna ut för tillfället :)

Måste erkänna att det känns mkt bra att ha lite planer och drömmar för framtiden!

Negativt idag är att jag dragit på mig nån form av magåkomma :S mår illa och har sådär lagom mkt feber och huvudvärk :( bläkigt! inte läge att bli sjuk nu! Ska nämligen till Kääälmar på lördag med kussan och två brudar till :)

Aja, nu ska jag sova och hoppas på att jag mår bra imorrn!!!

natti nattttiiiii <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0