jobbnarkoman?

Hahahaha, trodde aldrig jag skulle se den dagen då jag har TRE jobb på g!!!! helt stört... Har ju fortfarande kvar jobbet på PEC, vilket inte går så jäkla bra nu för tiderna... ångesten börjar komma tillbaka och med den även dom sömnlösa nätterna :S men iaf, plus att jag skrivit på med ett asbra företag som heter zinzino som säljer marknadens BÄSTA kaffe och kaffemaskiner :D PLUS att jag kanske har ett städjobb på g inom en snar framtid.

Jag har även hittat en utbildning som jag faktiskt kan tänka mig att gå till hösten! inrdening och butikskommunikation heter den :) finns på Linnéuniversitetet i Växjö, ekonomihögskolan. Den känns helt rätt när man läser om den. MEN skon klämmer nämligen som vanligt på en tå eller två... Man måste göras ett arbetsprov som ska va inskickat tillsammmans med ansökan senast den 15 april!!! kommer ALDRIG hinna detta känner jag :S och detta ger mig en fruktansvärd ångest.

Har inte sovit på tre nätter vilket leder till att jag inte kan jobba för att jag är som ett vandrande lik....måste lugna ner mig lite känner jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad grymt, det skulle passa dig perfa!



Du kan kanske söka till våren om du inte hinner nu, kolla det.



Go for it!

2011-04-08 @ 22:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0