Wuggigt!

Idag känner jag mig som en riktig wugguggla (rugguggla)! Jag känner att jag håller på att bli onödigt fökyld, har till och med feber nu också :( det är fan i mig inte okej. Men det har varit en rätt mysig dag iaf, pappa är också sjuk så vi är hemma och gnäller tillsammans xD. Jag försöker kurera mig så gott jag kan, men nu är kan jangen, panodilen och förkylningstabletterna slut!! måste åka till kvantum sen och införskaffa lite medikamenter. Haha, förut lagade jag äggröra med pressad vitlök i xD lite spännande måste erkännas, men det blev ju gott så why not?

Nu kom mamma hem så ska gå och gnälla lite :D

Puss och kram grön gam!

Kommentarer
Postat av: Milla

Sv: Ja han var underbar :P

Mjo jag hoppas att det blir bättre snart för jag är vrålhungrig, hatar att inte kunna äta :P ska gå och göra ett graviditetstest för säkerhets skull med så man kan utesluta det sen (förhoppningsvis...)

2010-09-28 @ 12:40:35
URL: http://mrsmilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0