The Studio

JAPP! Nu är Elinor och jag hemkomna från Götet, och en mycket trevlig resa har det varit. Vi åkte med Rasmus-gull i söndags eftermiddag efter att vi varit i Gunneboet och valt regering (blev tydligen moderaterna som vann, men jag känner att jag inte vill yttra mig om politik i bloggen för då får alla cp-rycket, kan säga att jag inte röstade på dom iaf). På måndagen bar det av till The Studio för fotograferning, vilket var en upplevelse måste jag erkänna :D, dom var jäkligt duktiga på smink och allt vad styling heter. Kändes lite ovant att ha nån som säger till en hur man ska posa och sådär, men det var jäkligt kul! Bilderna vart dock aningens dyrare än jag hade tänkt mig, men när man ändå vart där och tagit dom så kändes det skumt att inte köpa några, sen blev dom ju sjukt bra också :P


Lite smakprov på bilderna, pallar inte ladda upp fler då det tar sån jävulsk tid! Alla finns på fb annars ;)

Var ju faktiskt den 20 september också vilket innebar att Rasmus och jag varit tillsammas i 3 ½ år!! (om man inte räkna med att vi var ifrån varandra i 4 månader) inte för att vi firade det någe speciellt, vi var ju som sagt på fotograferingen och sen var vi så sjukt trötta när vi kom hem så vi typ åt mat och kollade på TV. Myste lite innan vi somnade också ;) räcker för mig liksom.

På tisdagen väntade en låååång resa hem för mig och Elinor. Vi lyckades ta pendeln 09.20 till stationen, gick av på rätt hållplats också :D fy fan vad vi är bra. Hittade rätt bussterminal så var vi alltså där en hel timma innan bussen skulle gå xD men det är bra att vara ute i god tid har jag hört. Bussen avgick från Göteborg kl 10:25, byte i Norrköping (jag vet, vilken jääävla omväg!!) kl 14:55 där vi åt lite mat vilket var välbehövligt, bussen gick igen vid 16:30 och vi var frame i Västervik kl 18:15. FY FAN vilken träsmak och ont i ryggen man hade då!! Buss är inte min grej riktigt. Men det var jäkligt skönt att komma hem iaf, inte för att det är något större fel på Göteborg, men jag trivs nog bäst här ute i skogen där det är lugnt och skönt :)

Imorse vaknade jag kl 11:30, vilket var en jäkla prestation av mig att sova så länge!! vaknar alltid annars runt 8-9-tiden sådär. Men det var nog välbehövlig sömn kan jag tänka mig.

Imorrn väntas körkortsplugg med Matilda vid halv 10 sådär och sedan lunch :) det blir najs!

seeyaaahhh!


Kommentarer
Postat av: Ema

får vem som helst komma dit och bli fotad? och vad kostade det egentligen? :O

2010-09-22 @ 23:20:53
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Emelie

"dom var jäkligt duktiga på smink och allt vad styling heter." - Om man inte vet vad styling innebär så kanske man inte heller kan yttra sig om de var duktiga eller inte. De på Stureplan var dock inte så jävligt professionella tycker då jag, men det kanske de var i Göteborg! Schyssta bilder dock ;D // En tankeställare från Emelie

2010-09-23 @ 13:47:59
URL: http://memsipemsi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0