Tandläkarn

sådär! nu är tanden ute!! Var ju inga problem faktiskt :) tyckte mest att bedövningssprutan gjorde ont, sen när han väl drog ut tanden så kändes det nada. Nej då är det snarare värre såhär efteråt :S det blöder ju fortfarande så det smakar blod i hela käften, så jääävla vidrigt! uscha!

Annars har det varit en trevlig dag med the one and only Elinor Andersson soon to be Björk. Jag har köpt toning till mitt hår så nu ska jag äntligen bli av med mitt gröna hår. Sen har jag inhandlat lite nödvändigheter som strumpbyxor, skor och porriga trosor :D skorna kostade bara 199 kr på H&M!!! helt bisarrt billigt! så då var jag ju tvungen att köpa dom. Kanske poppar upp lite bilder typ imorrn på mina inköp. Sen har jag även lurat med mig Elinor till Göteborg på fotografering :D kommer bli asakuuul, jag, Elinor och Rasmus :P det blir naajs!

Hej och hopp gummi...... ;) xD

Kommentarer
Postat av: Ema

sv: ja, det är en himla tur det! nu busar de mest hela dagarna och boxas lite, ganska underhållande att titta på, haha. men felix är fortfarande inte sig själv ;S jag hoppas han blir det snart, annars känns det lite fel i hjärtat att behålla den lille :/

2010-09-13 @ 23:16:54
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0