Tandjävel!

Ja, nu ska jag klaga lite igen. Jag har ju som sagt fortfarande ont i käken efter att dom drog ut min tand förra måndagen. Så idag tänkte jag "palla ha ont" så jag ringde tandläkarn och fick komma dit direkt (jäkla bra service hos Sune Drufva). Han typ kikade i munnen på mig och sa såhär "jaa duuu, i vanliga fall (alltså inte jag) så brukar blodet koagulera i hålet efter tanden, men ibland (alltså jag) så spolas det bort och då blir det ett hål i käken som tar längre tid att läka" GAAAH! ja självklart!!! jag måste ju vara ett sånt där trevligt undantagsfall som vanligt, för allt är ju inte tillräckligt jävligt liksom. Så han spolade rent hålet med koksaltslösning och så sa han att jag skulle höra av mig om de inte blev bättre. Då skulle han sätta i nån typ "plugg" i hålet i käken med nått inflamationshämmande medel... herre gud.... varför kan saker och ting inte bara få vara bra????

Dagens positiva än så länge är att Evelyn ringde förut :D jag saknar det lilla livet :(
Saknar även min pöjk, men han kommer ju hem på tisdag så det är ju luuuugnt :P

Kommentarer
Postat av: Elinor

Och de värsta är ju att tandjäven inte ens finns!

2010-09-23 @ 16:40:03
URL: http://elinorstankar.blogg.com
Postat av: Emelie

Så har jag haft i några månader! Visdomstand du med eller? kanske ska gå och kolla upp det.. Hmmm..

2010-09-23 @ 16:43:07
URL: http://memsipemsi.blogspot.com/
Postat av: Evelyn

Jag saknar dig också! <3

2010-09-23 @ 18:42:21
URL: http://nevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0