sjuuuuuuuuuuuuk

Fy fan vad kasst jag mår idag asså :S sov sjukt dåligt inatt också. Igår började det svida i halsen till råga på allt annat och har alltså inte kunnat sova inatt då det gör ont när jag andas, ANDAS hallå?!! ska man inte ens få andas nu??? och som om det inte var nog så fick jag näsblod imorse när jag gick upp och skulle snyta mig... YES säger man då.



Detta är mina livselixir just nu:

* Vitlök (allmänt bra mot förkylning)
* Kan Jang (Naturläkemedel)
* Nässpray (Behövs för att jag ska kunna andas genom näsan)
* Bafucin (Mot halsontet)
* Esberitox (naturläkemedel)
* Treo/andra värktabletter (mot febern/huvudvärken)

ser väl mumsigt ut? ;) måste erkänna att jag börjar bli lite skum i magen av allt det där...

Men idag är det mammas födelsedag så det är ju trevligt :D blir smörgåstårta och sånt gott ikväll, plus att älskling kommer hit :D *lycka* på det.

Jag ska vara husvakt åt familjen Skogh när dom åker till Grekland imorgon, så ska försöka ta mig in till stan idag och få nyckel och sånt. Så jag kommer antagligen känna mig ganska ensam i huset själv... såå... folk får ju gärna höra av sig om dom vill hälsa på :D

tudiluu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0