Loppis is the shit!!

Så sant som det var sagt! Idag har jag och mamma varit på loppis i Gunneboet och Verkebäck, konstigt nog så hittade vi faktiskt några fynd. Jag inhandlade tex en ny fotölj till mitt rum, är vråltrött på min gamla IKEA-fotölj som jag haft sen jag var 13 typ. Så jag blev jätteglad när jag hittade en jättefin rosa och vit fotölj för endast 150 kr, i GUNNEBO av alla ställen xD. Loppiset i Verkebäck var ganska skabbigt men vi inhandlade iaf en teburk för 10 kr, behövde en till nämligen, och så köpte jag 2 st VHS-filmer för 10 spänn styck. Tarzan Disneys tecknade ni vet(av någon outrundlig anledning så har inte jag den filmen, älskar den verkligen! så himla fin och bra musik i) och The Village som kom ut 2004, jag har alltid velat se den sen den kom ut men 2004 så var ju jag bara 13 och det är tydligen 15-årsgräns på den så då kunde jag ju inte se den liksom. Men nu jäklar :D.



Här är fotöljen :) så fin, är så kär i den!



Pimpade den med ett fårskinn, ska på lite kuddar också, men dom måste vädras först.

Hare göööttt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0