livet leker, fast ändå inte..

Jag borde ju vara glad nu eller hur? jag menar, ikväll är det asrolig kräftskiva hos Emelie med massa najs folk, på söndag åker Elinor och jag med Rasmus till Göteborg för att fotas på The Studio, jag jobbade igår så det lär väl rulla in lite pengar om nån månad eller så. Trots dessa positiva aspekter är jag... typ.... ledsen? deprimerad? nått åt det hållet... håglös kanske är ordet, eller snarare panikslagen. Förstår mig inte på vissa människors prioriteringar ibland.

MEN jag får väl försöka tänka positivt, kommer bli asakul ikväll iaf! vet dock inte vad jag ska ha på mig, men det får bli ett senare bekymmer.

OH just det! igår fastnade det ett riskorn i hålet i käken där tanden satt fy fan vad obehagligt! fick inte loss aset heller. Men nu är det borta iaf, om det inte har pressats ner i käken... känns nästan så faktiskt, värker i käken igen :/ så jäkla drygt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0