köra traktor :P

Igårkväll lärde pappa mig att köra traktor xD Jag skäms nästan att erkänna att jag aldrig kört traktor trots att jag bott på landet hela mitt liv! Men det var skitkul iaf, dock är våran traktor väääldigt gammal från 1959 om jag inte minns fel. Herre gud! den är ju äldre än pappa!!! iaf, därav är den inte så lätthanterlig, styrningen är trasig så man får ratta som en galning! Men pappa sa iaf att jag var bättre på att köra traktor än vad mamma är, HA! Jag körde ju iaf inte över Nimheds fru som hon gjorde xD hahaha!




Idag mår jag inte alls bra :( mår illa och sånt tråkigt. Vi ska väl iaf börja packa ihop grejerna på övervåningen som vi ärvt av farmor. Vi måste rensa ur alla garderober då vi ska isolera dom så värmen håller sig kvar i huset i vinter. Det är steg 1 i projekt "renovera-Solhem". Finns så sjukt mkt som behöver göras när man börjar fundera över det. Tex så har vi inga lister i köket, har inte haft det på ca 19 år heller, blev liksom aldrig klart förra ggn vi renoverade huset, ena takkåpan (heter det så?) har aldrig blivit målad, två av sidorna på huset behöver målas om ect  man kan fortsätta i evigheter och allt såntdär tråkigt skit måste ju göras innan man kan börja med det roliga som typ inredning och sånt.

Ikväll, om jag inte fortfarande mår illa så ska mamma och jag köra core på träningsvärk1 :) hoppas jag mår bättre ikväll, har längtat som fasen efter att få röra lite på fläsket. Att jag mår illa kan ju även bero på att jag har ångest inför imorrn när jag ska dra ut min visdomstand :S usch! jag vill inte tänka på det!

see yah later bloggischh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0