Keep on blogging

Toodels!

Idag har varit en mycket positiv dag med Evelyn-gullet! tjoho på det! Vi har bakat och promenerat och pratat maaassoooor. Vi har ju inte setts på jätte-massa-länge! så vi hade en hel del att språka om, saknat så sjukt mycket att prata med henne, vi kan verkligen prata om ALLT. Vi enades om att vi saknar våran vän Jennifer som numera är en inbiten Uppsalabo.

Träningen igår var riktigt jäkla jobbig men det var sjukt kul så man reflekterade inte så mycket över att man svettades som en gris. Både mamma och jag mådde illa efteråt och benen kändes som spaghetti! Men som sagt, det var jäklaigt najs iaf, kommer göras om minst tio gånger till då vi köpte varsitt 10-kort. Funderar på om man ska börja simma också, tror det skulle vara bra för min rygg. Jag blir så peppad på att träna när det är så kul! fick ingen träningsvärk heller, lite i ljumskarna bara. Mamma hade världens träningsvärk idag dock, alla kan ju inte vara lika vältränade som jag *garv*.






Känner även en viss saknad till våra seriösa förfester med matchande kläder och hårfärger. Förfester där vinet flödar och vindruvor kan användas till både det ena och det andra ;)


puss och kram skumbanan :D

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Saknat att prata med dig också min vän! <3 Det var sjukt mysigt idag!

2010-09-09 @ 21:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0