Jobbdag

Idag gick jag upp kl 04:45... fy fan vad jobbigt det var :S men ska man inventera på Ö&B så får man gilla läget. Det gick väl bra tror jag. Det som var sjukt jävla dåligt var att dom hade sagt att man skulle få frukost där, och sen när jag kommer dit så visar det sig att nej nej det får man inte. Så vid ca kl 09 så var jag svimfärdig och kände att det började svartna för ögonen, så då gick jag och sa till chefen att "ursäkte men jag har fått information om att vi skulle ha fått frukost när vi kom hit... och därför åt jag ingenting hemma, så jag är gaaanska hungrig nu.... kan jag få typ en frukt eller nått?" och då svarar aset "neee bemanningsföretaget har kommit överens om att vi skippar frukosten, du kan få en kexchoklad" DUMJÄVEL!! JAHAAA men vilken bra information man får då! verkligen, jag blir så lycklig... Men osäker och naiv som man är så vill man göra ett gott intryck på sin arbetsplats, så jag bara log och sa "tack så mkt". Fy fan vad dom utnyttjar oss arbetslösa ungdomar!!! När jag berättade för mamma om frukosten så blev hon asförbannad xD tyckte att jag borde ha sagt till på skarpen. Men det är inte så lätt, känner mig så dum, som en jäkla oengagerad slacker när man kommer och säger "jag har inte ätit nån frukost döööööööh", men vafan, har dom lovat att man ska få proviant så får dom väl stå fast vid det, eller meddela dagen innan eller nått, så man inte kolapsar! MEN iaf så var jag en mkt effektiv inventerare kände jag :)

Imorrn är det kräftskiva hos Emelie som står på schemat :D Elinor och jag har bakat pajer idag som vi ska ta med. kommer bli niiiice!

ha de gööötttt

puss och kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0