inköp

God morgon, eller god middag! Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder på mina inköp från igår. Kan meddela att tandaset, eller snarare hålet i käken som blev efter tanden gör ganska ont... men det går välla över :). Klart det känns när man slitit ut en tand ur käften, hade ju varit konstigt annars liksom, så det är väl bara att gilla läget antar jag. Annars så känner jag mig ganska lycklig :D Rasmus kommer hem imorrn (planerar att hångla upp honom så fort jag ser honom), Elinor ska hänka till Göteborg, Ska hem till henne i eftermiddag och kolla kläder och hon ska färga mitt hår :) det blir naaaaaaaajs. Enda negativa som sagt är att min mun värke och att jag har träningsvärken from hell i hela min kropp! men det är bara på't igen imorrn :D




Köpte dessa strumpbyxor igår, älskaaaa <3 borde tvätta spegeln dock xD



inhandlade även dessa för 199 kr på H&M, svårt att motstå när det är så billigt!



Och dessa asafina trosor för 69 kr, kunde inte motstå dom heller tyvärr :P nu får jag inte köpa mer saker på läääänge...


Detta blev ett sådär halvintressant inlägg, men så kan det gå när haspen inte är på :D

Kommentarer
Postat av: Lina Holgersson

Svar: Tack så mycket :) Ja jag hoppas det!

2010-09-15 @ 14:04:32
URL: http://linaholgerssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0