Första riktiga inlägget, WOHOO!

Okej mitt första inlägg ska handla bla om kvinnans största gissel.... mensvärk!! Dagen idag har liksom blivit så mkt tråkigare än vad den kunde ha blivit om jag inte hade haft mensvärk. Så fort jag kommer på något att göra så BOOM så krampar livmodern ihop sig och framkallar obeskrivlig smärta!

Jag har en känsla av att denhär bloggen kommer att vara ganska gnällig emellanåt, då jag har många krämpor och saker att vara deprimerad över. Men vad är då bättre än att gnälla ut sin depression på en blogg??? :D

Dagens krämpor

  • Mensvärk
  • nackspärr
  • huvudvärk

Dagens ångest

  • sakna pojkvän som bor i Göteborg
  • ARBETSLÖS= jävligt fattig och kan inte köpa höstskor :(
  • Kissekattungarna försvinner på fredag

hihi! sa ju att jag kunde vara gnällig :D

Jaja, imorgon ska mamma och jag till vetrinären med våran katta för hon har skadat sig (ovanligt? nejvars) i tassen, så hennes tass är helt överdimensionerad och ser ut som ett tennisrack! stackarn, tror det är ett sår i trampdynan, hon går inte på tassen. Men hon mår bra i övrigt så det är väl inte så jättefarligt. I fredags var hon ju så pigg att hon kunde fånga en råtta till ungarna.

//Angelicaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0