Elinors födelsedag :D

Hipp hurraaaa för idag är det Elinors födelsedaaag!! kom precis hem från Happyhammer där det bjöds på kakor och glass :D mumsigt värre. Jag hade ju som vanligt varit kreativ och tillverkat ett finfint kort, seriöst om jag var nån annan så skulle jag vara skitglad över att vara kompis med mig! (om ni förstår hur jag menar), fasen så mycket fint pyssel man skulle få då :). Aja, sen fick hon ett najsigt armband och ett par porriga trosor xD.

Annars idag har jag vart duktig och pluggat körteori med Matilda på gymnasiet, kändes ju inte liiiite skumt att vara där nu när man inte går där längre :S. Men pluggandet gick väl hyffsat iaf, så jäkla ointressant barre.

tjaaa vad har jag mer gjort för intressant idag? träffade Becka på stan vilket var mycket trevligt :D har ju inte sett människan sen studenten! så vi hade mycket att snacka om, vi får nog ta och ses nån dag känns det som.

Kände mig lite fräsig idag, med leopardmönstrad tunika (hört att det är inne med leopard nämligen, + är helt såld på det just nu) skinnpaj och mina snygga glasögon. Haha Christoffers kommentar förut "oh har du björn borg-glasögon?????", helt ärligt upptäckte jag inte att det var björn borg förrns i typ förrgår xD. ASSÅÅ TYYYPPPP nu låter jag som värsta rikemansbarnet som bara råååkar ha björn borg, men jag kan lova er mina kära läsare (*garv*) att det är jag verkligen INTE! är så fattig man kan vara just nu. På tal om fattig så ringde dom idag från bemmaningsfirman och sa att dom hade jobb till mig på torsdag nästa vecka, inventering på Ö&B! tjohooo! money money money!!! 05:30 till 11:00... men det blir najs, lite pengar säger man inte nej till!! Behöver köpa höstskor, börjar fasen redan frysa i mina converse, som jag för övrigt ät sjukt trött på.

Ikväll blir det IDOL :D

Detta blev ett fruktansvärt intressant inlägg I know! Säger som Elinor "har väl ca 2 läsare eller så" xD

Have a happy daaayyy!!
/Angelica

Kommentarer
Postat av: Elinor

Såklart man vill vara kompis emd dig ;)

2010-09-07 @ 21:14:37
URL: http://elinorstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0