bläkig dag :(

Tjohejsan!!

Mitt käcka "tjohejsan" till rubrik speglar inte direkt mitt humör idag kan jag meddela! Blev lite knas igår när jag snackade med pojken... så har inte sovit bra alls inatt, drömt sjuka drömmar bla att jag vart jagad av ett stort svart och hårigt monster :S. Så vaknade med världens jävla värk i ansiktet och universums mest svullna ögonlock imorse typ kl 7, tog en panodil och somnade om. Vaknade kl 09.30 med den där obehagliga känslan av att man glömt nått... nått mycket viktigt, och då slog det mig att "OJ just fan!!! möte med jobbcoachen kl 10.00 var det ja!!!" så det var bara att hoppa upp ur sängen, (fortfarande med en ångestliknande känsla i magen efter samtalet på kvällen) slänga i sig frukost och dra på sig lite acceptabla kläder! sen var det bara att logga in på skypen. Mötet gick väl sådär, kände mig allderles degig i hjärnan och kunde inte riktigt fokusera på vad hon snackade om :S. Kom på mig flera gånger med att sitta och tänka på min pojke, och lite obehagliga saker. Inte bra det där... Så hela dagen har bara blivit konstig. Städade hallen för jag trodde det skulle komma folk och titta på kattunge, men dom hörde inte av sig. Stört.

MEN NU måste jag bli mer positiv!! Ikväll ska jag och mamma på aerobic :D nu jäklar ska jag ta tag i mitt liv, eller snarare min kropp. Misstänker att nyckeln till att inte ha ont i ryggen är att framkalla någon form av muskler. Det kommer bli skitkul ikväll! Det bra med att röra på sig och träna med nån som puschar en är att man inte tänker på något annat. Kunde ju typ ha gått en promenad idag men då har jag en tendens att tänka för mycket, plus att jag inte törs gå själv i skogen nu för alla jävla vildsvin :S och gå på vägen är drygt, man kanske möter nån, inte okej ju! haha, vilken lantis jag är, är fan folkskygg!



Jag och älskling när vi var i Danmak i somras <3 love <3

Imorrn blir livet liite lättare för då kommer min kära vän Evelyn och hälsar på mig i min ensamhet :D åh vad jag saknar henne, finns risk för en och annan tår när jag väl träffar henne känns det som!

Wopiduu på er!
/Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0