Bättre :D

Äntligen har förkylningen vänt!!! :D känner mig ganska mkt bättre idag, har sovit jättebra inatt också. Så jäkla skönt när man känner att det blir bättre och bättre. Har fortfarande lite feber och snorar som ett litet svin men vafan, det är på rätt väg iaf!
Igår gjorde jag dagens prestation och åkte in till stan till familjen Skogh för att gå igenom rutinerna i huset, eftersom jag ska bo där tills på söndag och ta hand om katten och huset :) ska bli najs, ska kolla på massa film och bada badkar tänkte jag. Mamma skjutsar dit mig ikväll sen kommer Rasmus och gosar och sover över :) LÄNGTAR! Det är tydligen tjejkväll på stan ikväll, mamma och jag ska nog gå en sväng på stan då, inte för att jag har några pengar, men man kan ju kolla iaf :) och har man riiiktigt tur så kanske mammsi bjuder på nått hehe.
Idag än så länge så har jag roat mig med att måla fransk manikyr på mina naglar, satte dit lite pärlor också så nu är det fint, bara det att det tar tydligen tusen år för lacket att torka!! dagen i-landsproblem jag vet xD

Juset det! om en vecka ska jag sjunga och spela på mejeriet! får se hur det går, om man är frisk och så i rösten. Har ju inte kunnat öva så mkt på sången nu när jag vart förkyld. Det är så typiskt att man blir dålig såhär en vecka innan :S för jag är ju en sån som typ inte övar nånting innan jag uppträder xD brukar kolla igenom lite låtar typ en vecka innan bara. Men igår när jag såg affischen så blev jag lite nervös kände jag för den var så fin xD måste ju leva upp till den ju. Så det får ni ju gärna komma och kolla på om ni vill :) det är gratis ;)

Hade gööött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0