äntligen onsdag!!

Fasen vad jag längtat efter att det ska bli onsdag! Idag kommer min älsklingsgospojke hem :D plus att jag ska träna idag med! kan det bli bättre liksom??? och imorrn är det jobb på Ö&B som gäller och efter det baka paj med Elinor som vi ska ha till kräftskivan på fredag, som för övrig kommer bli SKITKUUL!!! :D inga kräfor för min del men finns ju annat som lockar om man säger så ;). Jag har fasen inte festat sen VIS!! eller jag minns inte, så länge sen är det liksom. Så jag ska väl dra med mah kameran då så får vi se om det blir några kuliga bilder här på bloggen, eller om det bara blir sådana som inte är menade för allmänheten ;) kan ju gå vilt till med 7 tjejer liksom:P

Aja, nu ska jag välla ta och raka benen eller nått, man måste ju va lite freeeeschh när pöjken kommer hem ;) xD

HADE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska jag ha på mig på fredag? :O

2010-09-15 @ 21:07:04
URL: http://elinorstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0