stan med Emlan

Kom precis hem från staden. Emelie och jag har vart och inhandlat lite prylar till vår utklädnad till halloween :D idén är att vi ska va "demon-tvillingar". Temat för kvällen är nämligen "änglar och demoner", och ängel vill man ju inte va xD Så vi ska alltså vara exakt likadana var tanken! Utbudet på läskiga prylar är dock inte så stort i västervik :/ men vi hittade två likadana svarta klänningar på H&M som vi la undan, så ska köpa dom imorrn. Så när jag betalat min klänning och min halva på prylarna vi köpte idag kommer jag ha endast 72 kr kvar att leva på tills jag får pengar :S och då har jag fortfarande inte köpt strumpbyxor... men jag får väl snylta på mamma lite :P, skulle vilja ha typ spindelnäts-strumpbyxor eller nått sånt. Aja vi kommer va lätt snyggast på festen asså! ;)


Jag är himla sugen på att bada tunna snart asså! Så jäkla mysigt. Men ska väl dra ihop ett gäng i vinter och ha lite tunnfest :D

Nu funderar jag på om jag ska baka nått... har vart sjukt sugen på negerbollar jättelänge nu! men det är ju inte det nyttigaste här i världen. Men vet inte om jag orkar bry mig xD jag lär ju inte bli fet iaf så.

Jag saknar min pojke... Eller jag saknar honom på ett bra sätt just nu, känner att jag älskar honom så fruktansvärt mkt och vill ha han här hos mig som fasen, fast ändå känns det okej xD kan inte förklara ;P



Rasmus och jag är mysiga på min student, Rasmus fick låna Elinors mössa en sväng :P så söt <3

Puss och hej! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0