Skoghs hus

Jaha nu har jag sovit min första natt i familjen Skoghs hus, eller jag har ju sovit här ca tusen ggr innan men detta är första ggn utan att dom är i huset med mig. Det första som hände igår när jag kom hit var att jag lyckades sätta igång larmet xD som jag är 100% säker på att jag inte borde gjort eftersom jag stängde av det när jag klev innanför dörren, men nej nej när jag började vandra runt i huset så började tjuta som en galning!!! vad i helvete liksom xD så ringde dom från securitas och jag sa att jag hade gjort som man skulle man att det gick på iaf, så det hela slutade iaf med att jag fick koppla ur hela jävla larmet! dra ur strömmen, slita ur sladdar ur batteriet och ta ut själva batteriet allt detta under ett öronbedövande tjut. eller snrare man hade typ 30 sek på mellan varje gång larmet utlöstes. Sååå det vart ju ett litet äventyr med en gång, men vad fan det är ju mig det handlar om så då måste det ju självklart jävlas på något plan liksom xD.

Men iaf så kom Rasmus när jag väl hade lyckats koppla ur larmhelvetet, och jag fick berätta hela historien för honom. Men sen mysade vi upp oss i soffan med en kopp te och idol, så det blev ett lyckat slut på dagen iaf :). Jag är ju i huvudsak här för att hålla katten Cesar sällskap, och han kräver fan i mig väääldigt mkt uppmärksamhet xD igårkväll tex när Rasmus och jag skulle sova så trängde han in sig mellan oss fastän det fanns maaasssa plats i sängen, men nej nej då ska han böka in sig där det är så lite plats som möjligt! han morrade till och med åt Rasmus en gång xD

Igår var det även tjejkväll på stan så mama och jag gick en sväng på det och eftersom jag har världens snällaste mamma så köpte hon en kjol och en t-shirt till mig :D plus tre par trosor. Ibland har man tur :) Var nästan så att hon tänkte köpa en assnygg skinnjacka till mig på Åhléns också, men den kostade 800 spänn så jag skulle fått dåligt samvete om hon hade köpt den till mig :S dock älskar jag den skinnjackan av hela mitt hjärta... men som sagt, kändes lite over prize.

Så nu idag har jag inte gjort så mkt än så länge, vaknat, ätit frukost, kollat på film och duschat typ :). Väntar på att Elinor ska ringa, hon ska komma hit en sväng var tanken, om hon hittar hit xD. hade jag inte varit sjuk så kunde jag har cyklat och mött henne men, tror inte jag pallar, eller blir inte så bra om jag blir anfådd. Aja det löser sig sa tanten son sket i poolen! xD

Oj vilket långt inlägg det blev :O om det blivit lite felstavingar här och där så är det för att jag använder Emelies lap top och jag är inte så haj på sånt tangentbord xD
hade naaajs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0