...rubrik...

Jaha! och så var det söndag igen. Idag har jag haft fullt upp. Jag har städat mitt rum, vilket var sjukt välbehövligt kan jag säga! dammade, dammsög och torkade golvet. Slängde ut lite skit också, jag har en låda som stått bakom min dörr i flera år så den har jag kollat igenom innehållet i, slängde väl hälften typ xD och eftersom jag alltså inte har flyttat på den på väääldigt länge så hade det bosatt sig en spindel där bakom, han hade byggt ett litet bo där och hade det så mysigt så ;P han bor numera innuti dammsugaren xD. Sen har jag och mamma målat två omgångar med plank idag. Så när jag var klar med allt det så tog jag mig ett efterlängtat fotbad :D mina fötter har sett förjävliga ut länge nu, men nu är dom så mjuka och fina igen :).

För tillfället sitter jag i mitt nystädade rum med tända ljus och lyssnar på lite soft musik, mys :)

Ikväll var tanken att mamma och jag skulle träna pilates, men vi orkar inte. Har jobbat hela dagen så ryggen är slut. Vi får köra på't imorrn istället, är dock ingen pilates imorrn, men det får bli ett corepass eller nått ist.

Frågan är då vad man ska göra resten av kvällen? orkar inte med mer fysiska aktiviteter iaf. Skulle vara najs med nån serie att nöta, men har ingen :( får väl läsa en god bok ist :) funkar ju det med liksom. Imorrn får jag pengar :D :D TJOHO! detta är var jag ska börja med att lägga mina efterlängtade pengar på:

  • 825 kr till mamma
  • 350 kr klippning den 10 november
  • puder (har rabatt på Åhléns)
  • höstskor
  • kläder och finheter i allmänhet :D

Rasmus kommer hem om 3 dagar :D hihi

hade naaajs!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0