och så var det söndag igen...

Helgerna bara flyger förbi, speciellt när Rasmus är hemma. Kvällen igår blev mkt trevligt och en del alkoholhaltiga drycker intogs. Rasmus blev lite lagom rund om foten kan jag tala om. Idag har vi mest myst och sådär, åkt lite cadilac. Kallt men mysigt :). Armen var bättre idag också, sen var jag ju självklart dum och gick och tränade ikväll... "neej jag ska inte anstränga armarna, ska köra ben bara" hur blev det med det??! men det kändes inte så farligt där och då, men såhär i efterhand gör det ganska rejält ont :S... i BÅDA armana, skulle ha hållit mig ifrån det där.

Nepp men nu ska jag nog ta och förpassa mig till soffan :)

see yaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0