mysiga dagar

Nu är dagarna ganska mysiga när jag får träffa min älskling varje dag <3

Igår blev en ganska bra dag bortsett från att jag hade massa feber hela dagen och mådde illa :S. Min pappa var snäll igår och lät mig installera The Sims 2 på hans dator :D:D:D och då undrar ni säkert varför jag inte bara spelar det på min egen dator, svaret är enkelt mina vänner, det funkar nämligen inte på min dator :( eller det går ju intstallera och allt sånt, det går att starta det också, men sen bara lägger det av helt plötsligt och segar sig massor så man inte orkar lägga energi på det. Jag är ju definitivt inte en sån som spelar dator eller tv-spel, verkligen inte! men när man är sjuk och  uttråkad så är det faktiskt lite kul :) Och Sims är ju det enda rätt då liksom. ÄLSKAR verkligen det spelet!

Vi håller ju även på att rensa ur garderoberna hemma för att snickaren ska kunna isolera. FY HELVETE vad mkt skit man samlar på sig asså! Hittade massa roliga gamla kläder och ett par skor som jag letat efter jättelänge xD så det var ju en positiv överaskning. Hittade även en fullt användbar glansig skjorta som mamma hade på 90-talet eller nåt sånt. Jättefin, lite smutsig och trasig men det går ju tvätta/laga :) finns typ likadana att köpa på Åhléns för ca 300 spänn, och nu får jag en GRATIS :D

Sen igår på kvällen åkte Rasmus och jag hem till Skoghs hus igen och kollade på Alien 4 och käkade popcorn och myste <3

Och nu sitter jag hemma igen. Så jäkla fint väder ute så funderar på om jag ska gå ut en sväng :) Rasmus är och  jobbar nu en sväng så måste ju sysselsätta mig så länge :P



Min fiinaa pöjk<3




PUsss och KRAAmmm<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0