Mysdag med Evelyn <3

Åh vilken trevlig dag det har varit idag :D tog bussen imorse till Oskarshamn till Evelyn. Vi köpte födelsedagspresent till Jennifer som fyller år på fredag, då hon även kommer hem :D saknar det lilla livet. Sen tog vi bussen hem till lägenheten, och satt och snackade asalänge om allt mellan himmel och jord, sen började Evelyn klaga på sitt hår, så jag klippte henne xD jättefint blev det måste jag erkänna. Sen lagade vi asgod mat som uppskattades av Jonne och Evelyns pappa som kom på besök och som även skjutsade hem mig sen :).

Saknar min pojk nu <3 måste säga att jag blir ganska lycklig när han ringer mig (full som ett as) mitt i natten och häver sin kärlek över mig xD

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Kärlek på gårdagen, yes indeed! :D

2010-10-12 @ 16:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0