my love <3

Idag kommer min älskling hem :D :D så himla stor PUSS på det!!!! lalalalaaaa längtaaar som ett as detta kommer bli en lång dag, och en kort eftermiddag/kväll xD eftersom att tiden bara flyger iväg när jag är med min älskade Musse-pusse <3 har fasen fjärilar i magen xD tror det är ett starkt tecken på att jag fortfarande är sjukt kär i honom efter 3 ½ år! Ikväll ska vi gå på bio, The last airbender ska vi se. Den har premiär idag. Har sett den som serie på Nickelodeon (haha låter lamt jag vet) men det är en jättebra tecknad serie och när jag såg trailern på TV blev jag jättelycklig över att dom gjort film av den :D dock inte tecknad. Har hört det ryktas att filmen är sämre än serien, vilket inte uppskattas... men jag väljer att göra mig en egen uppfattning :) FÖR JAG ÄLSKAR SERIEN <3 tjoho! ni kanske anar en viss glädje idag? ;) idag är jag PEPP på livet, trots att jag är arbetslös och jävlig. Livet leker alltid när min pöjk kommer hem.

Sen sist men inte minst vill jag utbringa ett stort grattis till min vän Jennifer som fyller 19 år idag! tråkigt att hon inte kunde komma hem dock :/ ska väl ta och winge na snart, vet ju inte hur hennes schema ser ut så vet inte när jag ska ringa xD men får väl chansa :P



Laddar upp denna bild till Jennifers ära, då detta antagligen är det vi skulle ha ägnat oss åt om hon var hemma, dricka vin och lyssna på Dr Bombay <3

puss och kraaam <3 HAPPY DAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0